W dobie zaawansowanych kampanii marketingowych, podczas których dziesiątki tysięcy złotych lokowane są w wątpliwej jakości kampanii, wciąż najskuteczniejszym sposobem na przekonanie do siebie klienta jest…gadżet reklamowy. Dzisiaj przedstawiamy kilka powodów, dla których właściciele firm nigdy nie powinni zapominać o tym, że to właśnie gadżety okazują się niezastąpione.
Uniwersalność wykorzystania gadżetów w każdej sytuacji
Zacznijmy od tego, że gadżety reklamowe to jeden z najbardziej wszechstronnych i uniwersalnych sposobów na zdobycie nowych klientów, zatrzymanie tych dotychczasowych i tworzenie wokół siebie aury marki rozpoznawalnej, pozytywnie nastawionej do najbliższego otoczenia.
Gadżety reklamowe, czy to w postaci butelek filtrowanych, płóciennych toreb, szalików, czapek, bluz, a nawet kubków doskonale sprawdzą się w każdej sytuacji – jako gadżet dorzucany do dużego zamówienia, jako prezent w konkursie mającym na celu zwiększenie zaangażowania społeczności czy jako upominek wręczony uczestnikom targów branżowych. W równym stopniu te same gadżety mogą nam służyć do podwyższania zaangażowania naszych pracowników, którzy w nagrodę za dobre wyniki otrzymują pakiet firmowych gadżetów.
To, co w tym pomyśle podoba nam się najbardziej, to zasada „zero-waste” Zainwestowaliśmy w pokaźny pakiet gadżetów, który nie wyczerpał się podczas kilku ostatnich eventów branżowych? A zatem możemy je wykorzystać do innych akcji marketingowych, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów.
Niski wkład inwestycyjny w skuteczną promocję marki
Kończąc poprzedni argument kwestią kosztów, nie sposób rozwinąć jej nieco bardziej, zastanawiając się nad wyższością gadżetów reklamowych w świecie zdominowanym przez inne formy marketingu. Każda firma, która inwestowała w płatne reklamy Google, strategie e-marketingowe i inne nowoczesne formy promocji doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że do uzyskania pożądanych efektów niezbędna jest cierpliwość i odpowiednio duży budżet, który w przypadku nieznajomości trendów wcale nie gwarantuje sukcesu.
Tymczasem gadżety reklamowe dostępne na https://side.com.pl/ to zaledwie ułamek kosztów, jakie ponieśliśmy, próbując innych form marketingu. Nawet te najbardziej wartościowe gadżety, które odznaczają się elegancją i funkcjonalnością, zakupione w odpowiedniej liczbie szybko zwrócą się w postaci nowych klientów i zwiększonych zamówień ze strony innych partnerów biznesowych.
Możliwość personalizowania prezentów dla klientów
Gadżety reklamowe to świetny sposób na to, by ocieplić swój wizerunek, nagrodzić lojalność klientów i zainteresować nowych nabywców, bez względu na branżę, w której działamy. I choć inne formy marketingu również są pod tym kątem relatywnie elastyczne, to jednak gadżety firmowe nie mają sobie równych.
Mamy możliwość wyboru spośród bardzo szerokiej oferty gadżetów, a w przypadku niestandardowych wymagań firma jest w stanie przygotować spersonalizowane zamówienie na gadżety firmowe, które nie są dostępne w standardowej ofercie i z pewnością oczarują wszystkich naszych klientów.
Dodatkowa korzyść w postaci marketingu szeptanego
Gadżety reklamowe, choć stanowią narzędzie marketingu bezpośredniego, świetnie rezonują także po czasie, pod warunkiem że są wykorzystywane przez klientów. Dlatego tak istotne jest, by do inwestycji w gadżety reklamowe podchodzić z rozwagą i wybierać jedynie te oferty, które cechują się odpowiednią jakością.
Świetnej jakości bluza, kubek termiczny, pendrive czy szalik z elegancko umieszczonym logiem nie razi, a co więcej, może zainteresować bliskich i przyjaciół, którzy zaskoczeni jakością wykonanych gadżetów wyjdą z założenia, że nasza firma z równie wysoką jakością podchodzi do swojego biznesu. To z kolei prowadzi do zwiększania sprzedaży i powiększania grona klientów.
Materiał zewnętrzny