Jak maksymalnie opłacalnie wysłać małej polskiej firmie swój towar na eksport do innych krajów Europy
Polskie małe przedsiębiorstwa aktywnie eksportują swoje towary, mimo że w stereotypowym ujęciu eksporterem jest duży holding posiadający ogromną ofertę produktów i biura w różnych krajach. Metody promocji dla każdego są inne, najczęściej są to międzynarodowe sieci społecznościowe, takie jak Instagram, osobiste kontakty zawodowe, współpraca z dużymi markami. Powody sukcesu są też różne: dla USA może to być niski kurs złotego, dla krajów europejskich może to być mniejsza konkurencja.
Jakość i niepowtarzalność produktów sprawdzi się w każdym kraju. Dla małych przedsiębiorstw eksport towarów jest zawsze trudniejszy. Aby osiągnąć zysk, stale potrzebne są inwestycje i zasoby, a transport towarów czasami zajmuje dużą część budżetu. W naszym artykule dowiesz się, jak zaoszczędzić na transporcie, ale nie na jego jakości.
Jak eksportować na rynki UE
Wejście na nowe rynki, zwłaszcza międzynarodowe, wiąże się z dużym ryzykiem i wieloma formalnościami. Zanim zaczniesz szukać klientów i partnerów w innych krajach, aby Twój biznes odniósł sukces, powinieneś wykonać kilka prostych, ale ważnych kroków:
-
Badanie rynku docelowego. Obejmuje to analizę popytu, konkurencji, ustawodawstwa i trendów zachowań konsumentów. Pozwoli to na dokładne określenie potrzeb europejskiego konsumenta, dzięki czemu będziesz mógł spersonalizować swój produkt;
-
Partnerzy i dystrybutorzy. Partnerzy posiadające lokalne doświadczenie i wiedzę mogą pomóc w analizie rynku, specyfiki konsumentów i zapewnić efektywną dystrybucję produktów;
-
Marketing. No i chyba najważniejsze. Odpowiednio opracowana strategia i reklama pozwolą Ci podbić rynki na całym świecie. Platformy internetowe i sieci społecznościowe już dawno stały się miejscami reklamy, które pozwalają znaleźć potencjalnych klientów.
Najlepsze rozwiązanie dla małych firm
Przewóz ładunków pojazdem ciężarowym jest procesem dość złożonym, na którego powodzenie wpływa wiele czynników. Jeśli któryś z nich zawiedzie, w najlepszym wypadku nastąpi nieprzewidziane opóźnienie w dostawie ładunku, w najgorszym nastąpi uszkodzenie, a nawet utrata przewożonego ładunku. Zwrócenie się do usług profesjonalistów pomoże uniknąć takich problemów. Od ponad 23 lat Platforma Lardi-Trans pomaga przedsiębiorstwom w transporcie ładunków na terenie krajów WNP, a obecnie także Europy.
Lardi-Trans to przemyślana platforma internetowa stwożona do składania zamówień na ładunki i transport, która ma klientów w 14 krajach Europy Zachodniej, Skandynawii, Zakaukazia i Azji Centralnej. Ze względu na ogromną bazę klientów i przewoźników Lardi-Trans ułatwia spotkanie przewoźników z klientami. Duża ilość narzędzi, takich jak wyszukiwarka wniosków, elektroniczne zarządzanie dokumentami, obliczanie odległości i inne, pozwala podejść do wyboru przewoźnika i trasy maksymalnie kompleksowo i profesjonalnie. Te i inne funkcje i cechy pozwalają setkom klientów realizować transport towarów o różnej objętości, masie i gabarytach.
Lardi-Trans – giełda transportowa
Lard-Trans to duża platforma oraz baza informacji oferująca duży wybór danych o aktualnych ofertach ładunków do transportu. Ponadto znajdziesz tutaj informacje o dostępnych zleceniach i transporcie towarowym.
Aby zamieścić ogłoszenie należy się zarejestrować w serwisie i podać pełne informacje o sobie. Dotyczy to klienta transportu, właściciela pojazdów lub pośrednika działającego w imieniu firmy przewozowej.
Warto także wiedzieć, że na stronie internetowej Lardi-Trans znajduje się duży blok informacyjny, w którym można znaleźć wiele informacji na temat różnych usług i stron, które mogą być przydatne w branży transportowej.
Jak działa Lardi-Trans?
Strona internetowa Lardi-Trans to duży serwis ogłoszeń logistycznych. Właściciele sprzętu, właściciele ładunków i przewoźnicy publikują tutaj swoje ogłoszenia w różnych działach.
Aby dokonać publikacji należy się zarejestrować. Lardi-Trans jest bezpłatną platformą i dostępną dla każdego użytkownika. Aby jednak przeglądać informacje od innych użytkowników, musisz połączyć się z płatnym dostępem do witryny. Struktura platformy została zaprojektowana tak, aby właściciele ładunków mogli szybko wybierać odpowiednie i świeże oferty. Przewoźnicy lub spedytorzy muszą uiścić opłatę za korzystanie z dodatkowych usług.
Dodatkowe usługi
Jak już wspomniano powyżej, wielofunkcyjność witryny Lardi-Trans polega nie tylko na zamieszczaniu ogłoszeń o towarach, które potrzebują transportu. Usługa nie ogranicza się do składania wniosków od właścicieli pojazdów, którzy poszukują opłacalnego ładunku do transportu. Na stronach platformy internetowej Lardi-Trans klientów mogą zainteresować natępujące funkcje:
-
TrucksNearMe to niepowtarzalna szansa na znalezienie na mapie ciężarówek gotowych do załadunku w czasie rzeczywistym;
-
Giełda samochodowa – sprzedaż ciągników, naczep, samochodów ciężarowych, maszyn specjalnych i rolniczych, opon, narzędzi i akcesoriów do samochodów osobowych. Oferty od firm, dealerów i osób prywatnych;
-
SmartGPS to możliwość śledzenia w czasie rzeczywistym ładunku lub pojazdów na drodze.
Sekret popularności LardiTrans
Platforma internetowa transportu towarowego Lardi-Trans jest atrakcyjna, z wygodnym systemem wyszukiwania ładunków i pojazdów, z dostępnością dla początkujących, którzy rozpoczynają pracę w branży transportu towarowego w Polsce i poza nią. Zakładając konto osobiste w serwisie i otrzymując za niewielką opłatą aktualne dane od klientów (właścicieli samochodów, odbiorców i spedytorów), można szybko znaleźć opłacalne zlecenie.
Podsumowanie
Europa jest doskonałym miejscem do zakładania międzynarodowego biznesu. Wiele małych polskich firm rozrosło się już do dużych korporacji o wielomilionowych przychodach. Najważniejsze jest, aby wszystko dobrze przemyśleć i ocenić wszystkie ryzyka. A jeśli jesteś gotowy na wejście na rynek międzynarodowy, skorzystaj z platformy Lardi-Trans, aby znaleźć nie tylko opłacalny, ale bezpieczny i wysokiej jakości transport dla swojego ładunku na całym świecie. W końcu czasami transport pochłania dużą część budżetu, a jeśli towar spóźni się lub dotrze uszkodzony, koszty usunięcia problemów mogą być kolosalne.
Materiał zewnętrzny