dbmakler.pl

Blog tematyczny o biznesie i finansach

namioty eventowe
Marketing

Jak przygotować stoisko targowe? – porady na przykucie uwagi nowych odbiorców

Udział w targach branżowych jest obecnie jednym z najskuteczniejszych sposobów na znalezienie nowych klientów. Aktywne uczestniczenie na wszystkich imprezach tego typu może znacznie przełożyć się na wyniki firmy i zyskać grono odbiorców, którzy powiążą w pewien sposób przyszłość z naszą działalnością. Ważne jest jednak dobre podejście do tematu i zorganizowanie stanowiska przykuwającego wzrok i budzącego ciekawość wśród wszystkich uczestników.

To pewna inwestycja, która zwróci się po czasie. Z początku jednak trzeba zainwestować w nią nie tylko pieniądze, ale i poświęcić czas na odpowiednie przygotowanie zgodne z obecnie panującymi trendami. Aby zyskać konkurencyjność, konieczne jest natomiast wyjście poza schematy i stosowanie niekonwencjonalnych środków promocji, skłaniających uczestnika targów do odwiedzenia stanowiska.

Podział stoiska handlowego na strefy

Organizując przestrzeń targową, warto zwrócić uwagę przede wszystkim na komfort przebywania w niej naszych odbiorców. Oprócz niezbędnych akcesoriów przyciągających wzrok trzeba również zadbać o poprawną prezentację całej oferty. 

Strefa informacji powinna więc być pierwszym punktem, jaki klient dostrzega, podchodząc do stanowiska. Najczęściej używa się do tego celu trybunek dmuchanych, które dzięki możliwości tworzenia indywidualnego nadruku, świetnie wypełniają swoje zadanie. Dodatkowo możliwe jest umieszczenie na nich niezbędnych gadżetów, rozdawanych wszystkim uczestnikom targów.

Oprócz tego, przy stanowisku warto umieścić małą przestrzeń gastronomiczną. Postawienie kilku siedzisk reklamowych także sprawdzi się znakomicie w tej kwestii. Dobrym rozwiązaniem okażą się też dmuchane stoliki cateringowe, które w transporcie praktycznie nie zabierają miejsca, a są w pełni funkcjonalnym nośnikiem reklamy. 

Ostatnią strefą będzie przestrzeń do rozmów. Klient decydujący się wysłuchać oferty, raczej nie chce tego robić przy wszystkich. Wtedy należy zaprosić go w głąb stanowiska i tam w pozycji siedzącej przedstawić szczegółowy zarys usług.

namioty event

Szybkie, tanie i łatwe w składaniu stoisko targowe – czy da radę zachęcić klienta?

Wbrew pozorom, stoisko handlowe nie musi obfitować w błyszczącą obudowę, aby przykuć uwagę odbiorcy. Już nawet odpowiednio dobrane namioty reklamowe są w stanie zachęcić klientów do skorzystania z oferty danej marki. Ważna jest natomiast nietypowa kolorystyka oraz dodatki, które umożliwią wybicie się na tle pozostałych stoisk.

Sam namiot jest oczywiście ważny, jednak nie stanowi całkowicie o charakterze stoiska. Organizacja wcześniej wspomnianych stref to kluczowy element na każdym wydarzeniu branżowym. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze konieczność wymyślenia chwytliwego hasła marketingowego oraz umieszczenie go w widocznym miejscu. Nie trzeba wydawać fortuny na stoisko handlowe, by rzeczywiście wyróżnić je na tle konkurencji. Konieczne jest natomiast pokazanie, że samopoczucie klienta to dla firmy priorytet, a jego końcowa opinia stanowi ważny element dla funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Naszą misją jest dostarczanie Ci aktualnych i praktycznych informacji, które pomogą Ci osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Poznaj nasze spojrzenie na świat biznesu i rozwijaj się razem z nami!